Boekrecensie: Het wonderbaarlijke wolparadijs (Manuela Inusa)

Susan is de eigenaresse van de wolwinkel in Valerie Lane. Ze is dolgelukkig met haar winkel én met haar vriendinnen uit het leuke winkelstraatje, maar ze is ook gesloten. Haar vriendinnen kennen het verleden van Susan niet en Susan wil dat graag zo houden. Maar nu, met Kerst voor de deur, lijkt het erop dat zwijgen niet meer lukt. Susan verheugt zich enorm op Kerst, maar ze voelt dit jaar ook weer de ‘oude’ pijn…

Susan, de ‘geheimzinnigste’ van Valerie Lane
‘Het wonderbaarlijke wolparadijs’ is het vierde boek over Valerie Lane, een sfeervolle winkelstraat. In dit vierde boek gaat het over Susan, de eigenaresse van de wolwinkel. In de eerste drie boeken komt zij al zijdelings aan bod en juist het feit dat er weinig over haar bekend werd in die eerste boeken maakte me heel nieuwsgierig naar haar verhaal. Manuele Inusa stelt in dit vierde deel niet teleur en vertelt op een prachtige, boeiende, ontroerende manier het verhaal van Susan. Het is een verhaal van pijn, maar ook van liefde en je voelt als lezer echt mee met Susan.

Valerie Lane
Ook de andere winkeleigenaresses uit Valerie Lane komen in dit vierde deel uit de serie uiteraard weer voorbij. Het is leuk om te lezen hoe het verder gaat met de vrouwen die in de eerste drie boeken de hoofdrol speelden. Dit vierde boek maakt ook nieuwsgierig naar het volgende boek, dat gaat over Orchid, de laatste van de vijf vriendinnen. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen!

‘Het wonderbaarlijke wolparadijs’ van Manuela Inusa is het vierde deel in de serie over de gezellige winkelstraat Valerie Lane. In dit boek draait het om Susan, de eigenaresse van de wolwinkel. Haar verhaal en haar verleden staan centraal in dit vierde boek. Susans vriendinnen kennen haar ‘grote geheim’ niet, maar wordt het geen tijd om het met hen te delen?
Manuela Inusa zet met dit vierde boek opnieuw een sfeervol feelgoodverhaal neer over Valerie Lane en de winkeleigenaresses. Het verhaal van Susan heeft een serieuze ondertoon, maar het boek blijft toch op iedere bladzijde feelgood, waarbij ook de kerstperiode een rol speelt. Het verhaal van Susan is boeiend, prachtig en ontroerend. Opnieuw een aanrader in deze serie!
⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer informatie over Het wonderbaarlijke wolparadijs

Koop ‘Het wonderbaarlijke wolparadijs’ bij bol.